Latest News

parami

පාසල් ක්‍රීඩාවේ පැහැබර අනාගතයක් වෙනුවෙන් සුබවාදී බලාපොරොත්තුවක්

ආර්ජන්ටිනාවේ මේ දිනවල පැවැත්වෙන යොවුන් ඔලිම්පික් ක්‍රීඩා උළෙලේ දී මීටර් 2000 බාධක දිවීමේ ඉසව්වේ තුන්වැනි ස්ථානය හිමිකරගනිමින් ලෝකඩ පදක්කමක් ජය ගෙන ශ්‍රී ලාංකීය නාමය ලොව හමුවේ තැබීමට සමත් වූ කුලියාපිටිය මධ්‍ය මහා විද්‍යාලයේ පාරමී වසන්ති මාරිස්ටෙලා ක්‍රීඩිකාවට අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම් මහතා අද තම සුබ පැතුම් එක් කරයි.

පාරමී වසන්ති මාරිස්ටෙලා ක්‍රීඩිකාවට අද දුරකථනයෙන් ඇමතූ අධ්‍යාපන අමාත්‍යවරයා, තම සුබ පැතුම් ඇය වෙත පිරිනැමුවේය. පාසල් ක්‍රීඩා ක්ෂේත්‍රය සංවර්ධනය වෙනුවෙන් ක්‍රියාවට නැංවෙන වැඩසටහන් සහ ක්‍රියාමාර්ගවල අභිමානවත් ප්‍රතිඵල මේ අයුරින් දකින්නට ලැබීම සතුටට කරුණක් බවත්, පාරමීගේ අනාගත ක්‍රීඩා ජීවිතය සර්ව ප්‍රකාරයෙන් සාර්ථක වීමට තමා සුබ පැතුම් එක්කරන බවත් අමාත්‍යවරයා වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.

Read more ...

minister1

‘නිල ඇඳුම් රෙදි වෙනුවට වවුචර් ලබාදීමේ තීරණයේ කිසිදු වෙනසක් නැහැ - අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම්

‘නිල ඇඳුම් රෙදි වෙනුවට වවුචර් ලබාදීමේ තීරණයේ කිසිදු වෙනසක් නැහැ. දූෂණ අක්‍රමිකතා සහ නාස්තියට තිත තබමින් වවුචර් ලබාදීම ආරම්භ කළේ, නැවත දූෂණ අක්‍රමිකතාවන්ට හිස එසවීමට ඉඩ ලබාදීමට නොවේ’…

‘ඇතැම් කණ්ඩායම් පදනම් විරහිත මාධ්‍ය සංදර්ශනවල යෙදෙමින් තමන්ගේ දූෂණ අක්‍රමිකතා වසා ගැනීමේ උත්සාහයක නිරත වනවා’...

- අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම්

පාසල් දරුවන් සඳහා නිල ඇඳුම් රෙදි වෙනුවට වවුචර් ලබාදීමට අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශය ගෙන ඇති තීරණයෙහි කිසිදු වෙනසක් සිදුනොවන බව අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම් මහතා අවධාරණය කරයි. ඇතැම් කණ්ඩායම් ‍මේ වසරේ දී පාසල් සිසුන්ට වවුචර් වෙනුවට නිල ඇඳුම් රෙදි ලබාදෙන බවට අසත්‍ය ප්‍රචාරයක් සිදුකරමින් ජනතාව නොමඟ යැවීමට උත්සාහ කරන බව අමාත්‍යවරයා පෙන්වා දෙයි.

Read more ...

prin

ජාතික පාසල් 302 ක විදුහල්පති පුරප්පාඩු පිරවීමට පියවර සම්මුඛ පරීක්ෂණ හෙට (16) සිට

දිවයිනේ ජාතික පාසල් 302 ක විදුහල්පති පුරප්පාඩු පිරවීමට අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශය පියවර ගෙන තිබේ.

මීට අදාළ සම්මුඛ පරීක්ෂණ හෙට සිට (ඔක්තෝබර් 16 සිට නොවැම්බර් 10 දක්වා) අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශයේ දී පැවැත්වීමට නියමිතයි. මේ වනවිටත් විදුහල්පතිවරුන් වෙත ඊට අදාළ කැඳවීම් ලිපි යොමු කර අවසන්.

පසුගිය කාලය මුලුල්ලේ නිසි පරිදි පුරප්පාඩු සම්පූර්ණ නොකිරීම හේතුවෙන් ජාතික පාසල් රැසක සුදුසුකම් සහිත විදුහල්පති පුරප්පාඩු නිර්මාණය වී තිබූ අතර මීට අමතරව ඇතැම් විදුහල්පතිවරුන් දීර්ඝ කාලයක් තිස්සේ එකම පාසලක සේවය කර ඇති බව ද අනාවරණය විය.

ඒ අනුව, ජාතික පාසල්වල පරිපාලනය හා කළමනාකරණය විධිමත් කිරීම පිණිස සුදුසුකම් ලත් ශ්‍රේණිධාරී විදුහල්පතිවරුන් පත්කිරීම කඩිනම් අවශ්‍යතාවක් ලෙස හඳුනාගනිමින්,

Read more ...

kan

‘එදා පහේ ශිෂ්‍යත්වය ඇතිකොට බලාපොරොත්තු වූ යහපත් අරමුණු අද ඒ තුළින් ඉටුවන්නේද යන්න ප්‍රශ්නාර්ථයක්.. දරුවන් පීඩාවට පත්කරන පහේ ශිෂ්‍යත්ව ක්‍රමයේ වෙනසක්..

-නිදහස් අධ්‍යාපනයේ නිර්මාතෘවර ආචාර්ය කන්නන්ගර මැතිතුමන්ගේ ගුණ සිහිකරමින් අධ්‍යාපන අමාත්‍යවරයාගෙන් ප්‍රකාශයක්.

සියලු දරුවන්ගේ ළමා කාලය ආරක්ෂා වන අයුරින්, දරුවන්ට තම දක්ෂතා ඉහළ නංවාගැනීමට පහසුකම් සපිරි පාසල් ලබාගැනීමේ ඉඩ ප්‍රස්ථා වැඩියෙන් සැලසෙන අයුරින් පස්වැනි ශ්‍රේණියේ ශිෂ්‍යත්ව විභාගය සංශෝධනය කිරීමට ඉදිරියේ දී පියවර ගන්නා බව අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම් මහතා පැවසුවේය.

අමාත්‍යවරයා මේ අදහස් පළ කළේ පසුගිය දා (13) තලාතුඔය හේවාහැට මධ්‍ය විද්‍යාලයේ පැවති 134 වැනි කන්නන්ගර සැමරුම් උත්සවයට ප්‍රධාන ආරාධිත අමුත්තා ලෙස එක්වෙමිනි.

දුෂ්කර ප්‍රදේශවල පිහිටි පහසුකම් අඩු පාසල්වල දරුවන්ට ශිෂ්‍යාධාර ලබාදීමේ සහ පහසුකම් සපිරි පාසලක අධ්‍යාපනය ලැබීමට ඉඩ ප්‍රස්ථා ලබාදීමේ මූලික අරමුණින් ක්‍රියාවට නංවන ලද පස්වැනි ශ්‍රේණියේ ශිෂ්‍යත්ව විභාගය මේ වනවිට දරුවන්ට ඔරොත්තු නොදෙන තරමේ පීඩනයක් මව්පියන් විසින් ඇතිකරවන විභාගයක් බවට පත්වී ඇති බවත්,

Read more ...

hindu 2

අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයේ විද්වතුන්ගේ ද සහාය ලබාගනිමින් අධ්‍යාපන පද්ධතිය නවීකරණයට පියවර

විෂය මාලා සංශෝධනය කරමින්, විෂය අන්තර්ගතයන්හි හඳුනාගත් වෙනස්කම් සිදුකරමින් මෙරට අධ්‍යාපන පද්ධතිය නවීකරණයට පියවර ගන්නා බව අධ්‍යාපන අමාත්‍ය අකිල විරාජ් කාරියවසම් මහතා සඳහන් කරයි.

විෂය මාලා සංවර්ධන කටයුතු වෙනුවෙන් වගකීම් දරන ජාතික අධ්‍යාපන ආයතනය වෙත මේ සම්බන්ධව අවශ්‍ය උපදෙස් හා මගපෙන්වීම් මේ වනවිටත් ලබා දී ඇති බවත්, අධ්‍යාපන මනෝවිද්‍යාඥයින්, අධ්‍යාපනඥයින් ඇතුළු අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයේ විද්වතුන්ගෙන් ලබාගත් අදහස්, යෝජනා, නිර්දේශ සහ උපදෙස් අනුව පාසල් විෂය මාලා සංශෝධන හා එක් එක් විෂය අන්තර්ගතයන්හි සිදුකළ යුතු අත්‍යවශ්‍ය වෙනස්කම් සිදුකිරීමට පියවර ගන්නා බවද අමාත්‍යවරයා පැවසුවේය.

Read more ...

More Articles ...